czwartek, 14 stycznia 2016

Zakupy!

Ostatnio chce biegać z psem. Nie wiem ile to potrwa i czy to słomiany zapał. Ale na prawdę mam wielką ochotę biegać. Więc zaryzykowałam i poprosiłam, aby mój tata kupił mi sledy. Właśnie specjalnie do biegania. Szelki zamówiliśmy w niedzielę, a ja nie mogę się doczekać kiedy przyjdą. W poniedziałek sprzedawca napisał do mojego taty że nadał paczkę. Bieganie zamierzamy zacząć od 1-2 treningów w tygodniu. Chcę, żeby w przyszłości treningi były o wieeeele częściej. Największym moim problemem jest to, że przez trening rally-o Riko nie ciągnie na smyczy tylko grzecznie chodzi. Musze wprowadzić u Riko, że jak ma sledy to musi ciągnąć. Czeka mnie długa praca.
Na zdjęciu szelki od razu po rozpakowaniu



I na koniec parę zdjęć szelek na Riko:


Widok po delikatnym ukosie 

 Widok z boku

Widok szelek z góry


Jak przeprowadzimy pierwsze testy, zacznę pisać recenzję szelek. ;)

2 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałości w treningach :)
    http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szelki!


    -------------------------------
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń