sobota, 2 kwietnia 2016

Pimpkowy Haul Kwartalny I/16

Pierwszy z czterech zaplanowanych przeze mnie na ten rok hauli. Przedstawiam Wam zakupy ze stycznia, lutego i marca!

Klatka. Wspaniała, wymarzona, nareszcie u nas. Dwudrzwiowa. Miała być na seminaria, ale jej waga... No coż, zostaje w domu a ja rozglądam się za materiałową. Ale niczego nie żałuję.
Pimpek od razu do niej wszedł, uwielbia ją. Z legowiskiem w zestawie.

zdjęcie zrobione przed chwilą

Z klatką przyszło to. Nie będę tu wypisywać wszystkich paczek ciastek i worków karmy kupionych w ciągu tych trzech miesięcy, ale te zasługują na wzmiankę- okazały się absolutnym hitem, od stycznia zawsze mam je w domu.


Sprzęt do biegania czyli pas i szelki- Sledy niestety za duże, kupimy nowe, robione na zamówienie. Te zachowam, na pewno kiedyś będę miała większego psa.


Zabawka z Pepco. Czeka na odpowiedni moment. Kupiłam też wtedy obrożę, przerobiłam na odblaskową i zgubiłam. 


Zabawka z Tesco. Kupiona pod wpływem impulsu, jeszcze nie podana psu.


Pojemnik na woreczki, również z Tesco. Nareszcie nie rozwijają mi się w plecaku.


Pluszowe jajko za naklejki, Tesco.



Ażurka czerwona w rozmiarze XS. Jest nieco krzywa, bardzo mnie to rozczarowało. Brakuje mi jeszcze M i Jumbo.


Cała kolekcja



Koziołek, dalej nie profesjonalny ale już bardziej zbliżony do ideału niż nasz okrągły.


Wyplecione przeze mnie szarpaki, dwa rodzaje- w Akademii 4 Łapy z prześcieradeł, są raczej jednorazowe, były dwa cienkie i jeden grubszy, 

ale po treningu jeden z nich wygląda jak na zdjęciu poniżej



I plecione w domu szarpaki polarowe. Jest szał.


Koszyczek i śmigusówki- na Wielkanoc.


Chip. Jeden Pimpek już ma, ale gdy prosiłam o sprawdzenie danych, okazało się, że nie działa. I tak oto Pimposzek ma pod skórą już dwa ziarenka ryżu. Dołączona była taka zawieszka.


Nieco przeraża mnie ten stosik... A szczególnie suma pieniędzy, które opuściły mój portfel...




5 komentarzy:

  1. Całkiem pokaźny ten haul :)
    Pozdrawiamy Biscuit Life | Zapraszamy na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  2. To najgorszy ból jak pieniądze tak szybko uciekają z portfela.. Macie bardzo fajną kolekcję ażurek, a ten kolor, wspaniały! :)

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły haul, trochę nowych rzeczy Wam się nazbierało ;) Skoro mówisz, że smaki od Boscha okazały się hitem, to może też je kupię, ponieważ zastanawiam się nad nimi już od jakiegoś czasu.

    Pozdrawiamy, J&T!
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I ta chwila kiedy odkrywasz wypasiony sklep zoologiczny chcesz kupić wszystkie zabawki ale.... no właśnie, pieniądze.

    Troszkę się tego zebrało, bardzo fajne zakupy.

    Pozdrawiamy
    http://bialykrukk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Text Your Ex Back?

    OdpowiedzUsuń